سه اصل مهم در فروش

سه اصل مهم در فروش

برایان تریسی از اینها با نام «قیف فروش» نام می برد

۱ – پیدا کردن مشتریان احتمالی برای فروش

تعداد زیادی مشتری احتمالی (همان جامعه هدف خودمان) پیدا کنید . کسانی که ممکن است اگر محصول یا خدماتتان را به آنها معرفی کنید ، آن را خریداری نمایند اینها اعضای اولیه اصول فروشتان هستند و اولین دسته از دسته سه گانه اصول فروش شما را تشکیل می دهند .

پیدا کردن این موارد کار چندان آسانی هم نیست ، خیلی از شرکت ها برای فروش بیشتر احتیاج به مشتریان احتمالی (جامعه هدف) خیلی مناسبی دارند و لذا کار یافتن مشتریان احتمالی خود را به تیم های فروش قدرتمند می سپارند .

تیم ما آماده ارائه مشاوره و اجرای تیم های فروش را دارد ، می توانید با ما کسب و کارتان را شکوهی دوباره ببخشید . اگر شما هم نیاز به تیم فروش قدرتمندی برای یافتن مشتریان احتمالی (جامعه هدف) دارد با ما تماس بگیرید…

۲- معرفی محصول برای فروش

این قسمت در حیطه وظایف بازاریابی و مدیر فروش است . یک بازاریاب قوی احتیاج است تا محصول یا خدمات شما را به مشتریان احتمالی معرفی نماید . در این قسمت بسته به نوع محصول یا خدماتتان می توانید از تبلیغات گرم یا سرد استفاده کنید . تبلیغات گرم مانند فرستادن تیم بازاریابی به سراغ مشتری یا مشتریان هدف و تبلیغات سرد مانند ارسال پیامک ، فکس و … به آنها و یا انجام پروژه های بیلبورد ، اینترنتی و …

معرفی محصول یا خدمات نیز چنین کار راحتی نیست . بسیاری از شرکت ها ، سازمان ها و حتی واحدهای کوچک تولیدی ، توزیعی یا خدماتی تعدادی بازاریاب یا مدیر فروش خبره برای معرفی محصول یا خدمات خود استخدام می نمایند .

تیم ما آماده ارائه خدمات مشاوره و اجرای طرح های مدیریت فروش ، تبلیغات و بازاریابی به واحدهای تجاری است . می توانید از ما برای معرفی محصولاتتان مشاوره و یا کمک بگیرید…

۳- پیگیری برای فروش

متأسفانه یکی از کارهایی که ایرانیان در فروش انجام نمی دهند ، پیگیری است . با هزار مصیبت می روند و چندین مشتری احتمالی پیدا می کنند ، با دو هزار مصیبت دیگر محصول خودشان را معرفی می کنند اما متأسفانه هیچ پیگیری ندارند .

برای مثال : یک کارگاه خدمات رنگ استاتیک می رود و یک سری مشتری احتمالی (صنایع فلزی ، درب آسانسور و …) پیدا می کند . می رود و با آنها صحبت می کند و قیمت خودش را اعلام می دارد . آنها نیز می گویند شماره تان (کارت ویزیت) را بگذارید تا با شما تماس بگیرید . این بنده ی خدا (رئیس کارگاه رنگ استاتیک) می رود تا با او تماس بگیرند . اما این اشتباه است ، باید چندین بار با فاصله زمانی های مثلاً یک هفته ایی (در مورد این شغل) با آنها تماس بگیرد تا معرفی اش جواب بدهد ….

درباره ی admin

همچنین ببینید

بازاریابی محتوا را به درستی اجرا کنید

یک روش انجام بازاریابی در اینترنت ، بازاریابی محتوا است که در آن اطلاعات مفید …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *